Відповідно до листа Головного територіального управління юстиції у Донецькій області від 28.08.2019 № 06.2-03/1423 щодо проведення в закладах загальної середньої освіти уроку «Я маю право!», у межах правопросвітницького проєкту «Я маю право!», який діє відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 року № 638-р «Про реалізацію правопросвітницького проєкту «Я маю право!» у 2017-2019 роках», Листа Департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації від 02.09.2019 р. «Про проведення уроку «Я маю право!», з метою формування у дітей 8-12 років навичок та вмінь відстоювати та захищати свої права, класними керівниками протягом першого тижня навчання було проведено урок «Я маю право!».
У 2 класі було проведено гру "Ми маємо право". Діти грали у гру та пригадали права , які вони мають. Також діти розвісили у класі веселі кульки, на яких записані права дітей. Та пригадали казки, у яких порушено права людини. Виховували повагу до людей.
У 3 класі пройшла година спілкування про права дитини. Метою якої стало розширення уявлення учнів про основні права дитини в сім’ї та суспільстві. Викликати в учнів бажання знати свої права. Сприяти розумінню важливості прав дитини на здоров’я у сім’ї та суспільстві для розвитку особистості. Вчити відрізняти права дитини від їх обов’язків. З’ясувати сутність виразу «Ти – не один!» Розвивати увагу, старанність. Виховувати повагу до своєї сім’ї, друзів, оточуючих.
4 клас теж не залишився осторонь. Вони згадали Конвенцію ООН про права дитини та ще раз обговорили, які права вони мають.
У 5 класі спілкувалися з теми прав дитини. Метою заходу було повідомлення дітям про їх права, оприлюднені у Конвенції ООН з прав дитини, надання учням відчуття захищеності та моральної підтримки у життєвих ситуаціях. Виховання у учнів впевненості своєї захищеності є пріоритетним напрямком проводження таких заходів протягом освітнього процесу. Діти передивились презентацію з теми, долучились до обговорення правових випадків. В цілому, мета заходу була досягнута, діти отримали корисну інформацію та залюбки вдавалися до діалогів з теми.
Учні 6 класу разом з класним керівником спільними зусиллями розглянули і склали повну картину своїх прав за допомого пазлів, як окремих статтей Конвенції ООН про права дитини.
|