Космічна хвилинка в 9 класі
Учні підготували коротенькі виступи про досягнення українців в космонавтиці.
Українці вже багато років роблять вагомий внесок у розвиток міжнародної космонавтики. Леонід Каденюк – це перший космонавт незалежної України. У космосі він побував разом із ученими інших країн. Він був на борту шатлу «Колумбія». Запуск космічного корабля відбувся у 1997 році з території штату Флорида (США). Шатл був відправлений у космос, аби під час польоту проводити важливі наукові експерименти з фізики, біології.
Видатні українці у різні часи ставали розробниками космічного транспорту. Учні познайомилися з 5 вченими- винахідниками: Миколою Кибальчичем, який першим у світі розробив схему реактивного літального апарата, Юрієм Кондратюком, цей вчений розписав відому «трасу Кондратюка»-по ній подорожувала експедиція на місяць на кораблі «Аполлон», Сергієм Корольовим, основоположником сучасної космонавтики, Костянтином Ціолковським, основоположником ракетобудування та автором цікавих творів про космос, Володимиром Челомеєм, автором та розробником ракети- носія «Протон».
12 квітня – День космонавтики. Згідно розкладу в 10 класі (керівник Саркісова Р.Р.) пройшла онлайн- виховна година. І так як Рітта Рафаелівна фізик, то і матеріали, які розглядались на цій зустрічі мали науковий контекст. Але це тільки внесло цікавинку, бо фізика багата на наукові факти про космос. Всі учаснки зустрічі пройшли вікторину і отримали гарні результати.
Космос- стихія, життя , безкінечність…
Під таким гаслом у 8 класі пройшла вікторина, присвячена Міжнародному дню авіації та космонавтики. Школярі дізналися, що космос – це не нескінченна порожнеча, як здається на перший погляд. Він переповнений унікальною інформацією. Всього декілька хвилин приділив увагу після уроку, а ти вже отримав набагато більше, ніж очікував – поповнив багаж знань про космос і досягнення людства.
А чи знаєте ви, скільки є цікавих завдань на космічну тематику? Ну дуууууже багато! Сьогодні в 3 класі (керівник Чук І.А.) пройшла хвилинка – вікторинка з домашнім творчим завданням. Учнінадали відповіді на всі запитання, а після уроку виготовили ракету, як символ Дня космонавтики. Дякуємо за активну участь.
|